Welcome to our website!Apartman Zamárdiban WHERE EVERYTHING IS FOR OUR GUESTS
Baby-friendly accommodation

The Fullhouse Apartmanház is a baby-friendly accommodation located on the southern shore of Lake Balaton, in the quiet and peaceful residential area of Zamárdi, which was handed over in June 2018. In the house, two separate, independent, fully equipped apartments await our guests (identical in layout and equipment), each offering comfortable accommodation for 4+2 people, for a total of 12 people. The apartments have 2-2 bedrooms, 2-2 bathrooms, a pull-out two-person sofa in the living room (can be used free of charge for ages 4-12) equipped kitchen-dining room (dishwasher, electric hob, large fridge, microwave, cooking and serving utensils , basic spices), our accommodation is air-conditioned and heated. We provide highchairs, bathtubs and cots for babies (free for 0-3 year olds).... Read more

_Éva Földesi_ [Owner]

Availability calendar Online booking
Jakuzzi, Fűtött Medence, Kiadó ApartmanTeljesen felszerelt apartman

 

Why choose our apartment?

Check the pricesMake a reservation at the Fullhouse Apartmanház

Fullhouse Apartmenthouse

Check available times

Fullhouse Apartmanthouse

Our services

Our discount offers

Don't just hear from usReviews from our guests

Relax in the Fullhouse Apartmanház Discover the attractions of the area

There is no translation available.

OTP SZÉPKÁRTYA FIZETÉS

Szálláshelyünkön OTP szépkártyával is fizethet, már az előleget is.

Kérjük olvassa el az alábbi tájékoztatót a fizetés menetéről.

OTP Portálok

OTP SZÉPKÁRTYA MOBILALKALMAZÁS

 
1. Hogyan tudok belépni az alkalmazásba?

A belépés háromféleképpen lehetséges (telefontól függően), melyet regisztráció során tud beállítani:

  • jelszó beírásával
  • ujjlenyomattal
  • arcfelismeréssel
2. Milyen extra szolgáltatásokat nyújt nekem az applikáció, amiért érdemes letöltenem?

Maga az alkalmazás sokkal kényelmesebb és modernebb környezetben kínálja az eddig megszokott funkciókat

  • A három zseb egyenlegének lekérdezése
  • A kártyához kötődő tranzakciók egyszerű és átlátható követése
  • Térképes kereső és útvonaltervezés az elfogadóhelyek felderítéséhez

Új funkció:

  • Az alkalmazásban lehetősége nyílik előleg utalására
3. Mi történik, ha elutaltam az előleget az elfogadóhelynek, viszont oda nem érkezett meg a pénzem?

Az applikáció minden esetben jelzi, hogy az előlegfizetés indítása sikeres, vagy sikertelen volt. Az előleg összegét az előlegfizetést követő első munkanapon fogjuk utalni a kereskedő bankszámlájára.

A sikeres előlegfizetés végén az applikációban egy gombnyomással (Visszaigazolás küldése gomb) kérhető, hogy a kibocsátó küldjön e-mailben visszaigazolást az elfogadóhelynek, és másolatban a kártyabirtokosnak az előlegfizetésről. 

Ha az előlegfizetés végén az applikációban nem kérte a visszaigazolás kiküldését, a fizetésről szóló PDF formátumú bizonylatot bejelentkezést követően bármikor letöltheti a Portálról, és elküldheti a kereskedőnek.  A bizonylatot a Portál (https://szepkartya.otpportalok.hu) SZÉP-kártya, Magánszemély felületén, a Riportok és letöltések menüpontjában az Internetes tranzakciók funkció alatt találja.

4. Milyen funkciók elérhetőek a Számlák menüpont alatt?

Ebben a menüpontban az alábbiakat tudja megtekinteni:

  • A három számla (szálláshely, vendéglátás, szabadidő) egyenlegét
  • A tranzakció-történetet
  • Keresni tud a tranzakciók között különböző szűrési feltételek mentén
5. Mit mutatnak a számlaegyenlegek?

A számlaegyenlegek a mindenkori aktuális, elérhető egyenleget mutatják. Egyszerre látható mindhárom számla a képernyőn, az(ok) is, amely(ek)nek 0 Ft az egyenlege.

6. A számlaegyenlegek alatt csak 3 tranzakciót látok. Mit kell tennem, hogy a többit is mutassa?

Amennyiben több tranzakciót szeretne látni, gombnyomással legördíthető a további, maximum 30 tranzakció. Ha ennél többet szeretne látni, úgy a Szűrés funkciót kell használnia.

7. Mi alapján tudom listázni a tranzakciókat?

A tranzakciókat az alábbi feltételekre tudjuk szűrni:

  • számlára (zsebre)
  • időszakra
  • tranzakció típusra (bejövő/kimenő tranzakció)
  • összegre
8. Hogyan tudok a térképes keresőn elfogadóhelyet keresni?

A térképes keresőn az alábbiak szerint tud keresni:

  • az elfogadóhely neve,
  • az elfogadóhely címe,
  • a település neve alapján,
  • illetve a térképen közelítve is megjelennek az adott térség elfogadóhelyei
9. A térképen egy településre közelítve is megjelennek az elfogadóhelyek?

Igen, a térképen közelítve is megjelennek az adott térség elfogadóhelyei.

10. Az adott elfogadóhelynél látok elérhetőségeket, tudnivalókat?

A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelennek az elfogadóhely adatai: címe, elfogadott számla/számlák, a rendszerünkben meglévő elérhetőségei (a telefonszám rögtön hívható az appból)

11. Az elfogadóhely megjelenített telefonszámát fel tudom egyből hívni az alkalmazáson keresztül?

A keresési találatra, vagy a térképen egy elfogadóhelyre kattintva megjelenő telefonszám rögtön hívható az alkalmazásból.

12. Hogyan tudom megtervezni az odajutást az alkalmazásban?

A térképes keresőben az útvonalterv gombra kattintva a Google Maps megnyílik és átirányít az Ön aktuális pozíciójából az elfogadóhelyre. Ehhez szükséges a helymeghatározás bekapcsolása a telefonon.

13. Hogyan tudok előleget fizetni egy elfogadóhelynek?

Az előlegfizetés képernyőn ki kell választani a szerződött elfogadóhelyet, a következő adatokkal:

  • Elfogadóhely neve (az elfogadóhelyek kötött listájában tud keresni az app)
  • Terhelendő kártya – A mező csak akkor jelenik meg, ha az ügyfél fő- és társkártyabirtokos is egyben, mert akkor kiválaszthatja, hogy melyik kártyájáról akar fizetni. Ha csak egy kártyája van, akkor nem kell választani.
  • Utalandó összeg
  • Közlemény (nem kötelező)
  • CVC kód (a kártya hátoldalán található háromjegyű kód)

Ezt követően ki kell választania, hogy melyik zsebből szeretne fizetni. Az alkalmazás csak azokat a zsebeket teszi választhatóvá, amelyeket a kiválasztott kereskedő elfogad, és amelyekben rendelkezésre áll az adott összeg. A tranzakció ellenőrzését követően gombnyomással indítható az utalás.

14. Honnan tudom, hogy mely zsebekből tudok előleget indítani?

Az előlegfizetés képernyőn az elfogadóhely megadása után az alkalmazás csak azokat a zsebeket jeleníti meg aktívan, melyekben rendelkezésre áll az adott összeg.

15. Honnan tudom, hogy az előlegfizetés sikeres volt?

A tranzakció jóváhagyását követően önálló képernyőn szerezhet erről információt az alkalmazásban.

Ugyanakkor a Visszaigazolás elküldése gombra kattintva egy e-mail üzenetet generálhat az elfogadóhelynek: a rendszer ebben az esetben egy PDF formátumú bizonylatot küld az elfogadóhely rendszerünkben szereplő e-mail címére, illetve másolatban az ügyfél e-mail címére.

Ez a funkció a Portálon is megtalálható, és abban segít, hogy ha az elfogadóhely egy foglalás véglegesítéséhez kéri az előlegfizetés igazolását.

 

Our contacts on social media

Newsletter subscription

WE WOULD LIKE TO SHARE OUR NEW OFFERS

Lake Balaton - Accommodation in Zamárdi